Punkt, punkt, punkt...

Hej och välkommen till Linnsans förvirrade värld, gratis inträde. Jag skulle dock vilja ha betalt för att vara här. Känns som om någon har skakat om hela skallen och nu får ja typ inte ordning på saker och ting där inne. Vafan hände liksom? Dessutom blir jag förbannad på folk som hela tiden skriver på facebook, "åh stackars mej jag ska jobba vid tolv i natt och jag är redan trött", eller "jag är så himla trött för jag har vart uppe sen 5". Herregud det är ett fritt jävla land, vill ni inte jobba gör inte de då. Ingen har typ tvingat er, sen kan ni ju börja leva på era socialbidrag också. Snälla, ska slänga in era statusuppdateringar i en ful illrosa carebox.
Jag jobbar, jag är jävligt trött men jag tycker inte synd om mej själv för de. Jag är faktist jävligt glad att ja får jobba nu, pengarna behövs faktist. Btw så bor jag hos min bror nu ett tag för ja behöver andas lite.

I en dröm om att fly till nånting nytt
Och du håller så hårt när längtan blir svår
Så är jag din, din, din att ta med,
Att ta ut, att ta in i nånting nytt

Massa kärlek till Kent.

/linnsanyouknow

Kommentarer
Postat av: elin

jag håller med dig! visst kan det vara slitsamt att jobba men det är fan så mycket bättre än att gå utan jobb ;s

2010-07-09 @ 09:53:41
Postat av: Anonym

vad gör det om någon gnäller om att dem är trött på att jobba när du gnäller över allt i ditt liv? ? ?

dubbelmoral linn sluta gnäll över alla andra när du e den största gnällröven sm finns ! ! !

2010-07-11 @ 16:39:55
Postat av: lucke

Dagens fråga: Tycker du att hallelujah (sången) är uttjatad? :)

2010-07-11 @ 16:52:40
URL: http://modegrabben.blogg.se/
Postat av: J U L I A ~ Min annorlunda värld ~

Hejsan!

Förlåt om jag stör en sådan dag men skulle vilja be dig om en lite tjänst.

Undrar om du skulle kunna hjälpa mig att vinna en systemkamera på en hemsida.



http://www.husmanhagbergtavling.se/index.php?page=gallery&obj=5866



Där är länken till hemsidan och min bild kommer upp om du trycker där.

Du är verkligen guldvärd om du gör det för mig.

Massor av underbara kramar till dig

2010-07-11 @ 17:46:01
URL: http://annorlundajulia.blogg.se/
Postat av: Nina

En sak ska du ha klart för dig ditt inavlade jävla pissluder, låt Linn blogga och gnälla om vad fan hon vill, hur mkt hon vill! Fega anonyma jävel!

2010-07-14 @ 19:24:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0