Var e vargen..

I natt va den iaf utanför mitt hus. Malin skrek på mej att jag skulle komma ner och se nått häftigt och där stog den, den fula vargen. Dum som jag är springer jag ut och ska jaga bort den och den blev lite rädd för mej faktist. För jag är så himla farlig. Sen ylade den ett sånt riktigt varg-yl och sen kom hela flocken. Dom jagade mej och Malin och jag va livrädd och fy som jag sprang ;D Malin var snäll och sprang åt andra hållet och jag sprang in genom dörren och låste. Hej chicken! Men sen kom dom och började hoppa på dörren och jag trodde dom hade tagit Malin. Sen vaknade jag...

/linnsanyouknow

Kommentarer
Postat av: Den döda Malin

Ja du Linnsan... Här sitter man fullt levande.... :P

2010-07-27 @ 20:47:17
URL: http://auroragirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0