Brummelibrum!

För idag har jag faktist kört bil för första gången på typ cirkus 8 veckor! Hej befriande känsla, känns som jag har tagit körkort på nytt! Ska iaf försöka att inte skada mej mer nu, fast i och med att ja funderar på att ta hem ett halvblod och rida in den i sommar lär jag bryta varenda ben i kroppen! Jaahaaaja, önskar mej själv lycka till iaf :)
Dessutom planerade jag att städa hela huset idag, det enda jag lyckades med var dock mitt egna rum vilket är en horisontell garderob just nu! Skönt att ha de gjort för imorn ska ja ta resten av huset och de lär ju gå snabbare än bara mitt rum gissar ju jag på. Så nu ska ja ladda batterierna tills imorn, puss!

/linnsanyouknow

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0