Hej och välkommen kära träningsvärk!

För just nu har jag bara sån sjuk träningsvärk va. Har ridit ett par gånger den här veckan och hej min kära otränade ben vad ni kommer ha fruktansvärt ont. Kunde man inte få slippa de en enda gång! ;o Har färgat håret svart idag iaf, varför vet jag knappt. Hade typ min egna lilla filosofi om de så jag hoppas de slutar bra. Och nu har jag suttit och smågråtit lite till Greys Anatomy, det är konstigt vad de programmet får en sentimental och speciellt alla säsongsavslutningar. Dom är verkligen alltid sorgliga!
Men nu ska jag faktist snart sova för jag håller typ på att bli sjuk så mår liksom lite kasst. Därför ska jag förhoppningsvis sova bort de lite ;D

/linnsanyouknow

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0