Hemmadotter

Gick upp tidigt idag för att städa hela huset, asså vi har alldeles för stort hus ;o Men jävlar så duktig jag va, helt rent överallt och mitt rum är just nu väldigt fint. Dock vet ja att det snart blir stökigt igen men än så länge njuter jag! Har även njutit av solen denna dag i Borås så säger bara snälla låt hela sommaren vara som den vart idag. Så nu är har jag laddat upp med lite godsaker till mina kära vänner som tar studenten imorn. Jag kommer få sån sjuk ångest imorn när ja ser alla andra ta studenten, skulle lätt kunna gå trean igen bara för att ta studenten för de va verkligen en helt kanonkul dag!
Men ska nu sussa i min kära säng nu tillsammans med min kisse som ligger och kurrar! (:

/linnsanyouknow

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0