Linnsan är på väg tillbaka!

För nu har det gått 6 veckor sen min lilla olycka och jag har börjat träna igen, jisses så fort man tappar kondis va? Så nu ska jag börja gå ut och gå varje dag typ sådär en timme. Fy fasen va bra, snart är jag uppe på heeeestaryggen igen. Ehe
Igår gjorde jag rabarberpaj, har inte gjort de på pff ja tre år kanske, så lockade hit min lilla lolla med men när ja hade gjort den bara shit, tänk om den är as äcklig xD Men min kära vän Louise sa att de va den godaste rababerpaj hon ätit, så varm jag blev av dessa rabarber efter de! Ska nog starta eget, typ Linnsan Bakery eller nått. Äsch först ska jag flytta till kalifornien och bli rik sen ska ja starta ett företag. Eller vem vet, ja kanske hamnar i Kina och rensar bläckfisk...
Vart jag än hamnar så är iaf Sean Banan den roligaste på denna jord At the moment!



/linnsanyouknow

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0