MimsMys

Har ikväll haft en kväll med Mimmi och det var verkligen inte igår. De va alldeles kalas och som vanligt köper vi våra sjukt goda tom&jerry kakor och sätter oss på nått trevligt ställe och tjatar om allt möjligt. Sånt tror jag att man behöver göra oftare. Jag saknar gamla goda tider, när problemen inte va så stora. Där det var enklare och man tänkte liksom inte så mycket. Hemskt egentligen att livet ska bli såhär :P Men vafan, här sitter ja nu blev precis alldeles livrädd för tvn gick igång av sig själv och sen stängdes den av lika kvickt igen, vad hände där egentligen?
Jag vill sluta tänka, undra och försöka förstå. Det är något jag aldrig kommer lyckas med. Jag brukar vara ganska optimistisk men inte idag så därför säger jag godnatt redan nu för jag har mycket att göra imorn.

/linnsanyouknow

Kommentarer
Postat av: Anonym

men kan du sluta tycka synd om dig själv hela tiden ?? blir väldigt tröttsamt efter et tag.... ta tag i dina problem istellet

2010-06-13 @ 04:05:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0