Nyktert är kalas.

Sitter nu i Atorp och är barnvakt till de små liven medan dom andra två är ute och svirar! Haha har kollat på "De regnar köttbullar", vet ni vilken knasig film de va eller?! ;D Ja jösses, vilken tecknad film som helst kan nog roa mej. Lilla sover nu och storebror spelar Playstation. Så då snodde jag åt mej datorn, inte så otippat. Dock är ja trött, skulle nästan vilja sova lite men men håller man på att trötta ut sig totalt så ska de va totalt. För jag kom på här om dagen att jag blev beroende av mina smärtstillande jag tog mot min arm för de fungerade som sövande också tydligen, haha så nu har ja knappt sovit på hela veckan. Därför känner ja mej som ett vandrande vrålmongo just nu.
Vill också säga grattis till alla som tog studenten igår, jag blev typ lite sentimental för min student va de roligaste jag vart med om så vet exakt hur deras kväll va igår. Åååh tusan känner mej gammal... Så nu ska den gamla kvinnan inte tjata mer utan bara knipa igen och hitta på nått att göra istället.

/linnsanyouknow

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0