That's just me..

Ligger i min kära säng och kan bara inte sova, får väl skylla mej själv när ja gick upp tolv innan idag men ja kan inte hjälpa att ja inte vaknade. Just nu är det bara så att så länge jag inte har nått jobb kommer ja inte in i några rutiner. Jag tycker inte om kvällar som den här när det far runt så mycket i huvudet som jag inte förstår mej på. Nånting i mitt liv är verkligen inte som det ska, jag är en typisk jävla dunder-grubblare och det tar sååå mycket på mina krafter. Jag saknar verkligen att inte kunna dela med mej av saker till dej, jag saknar att höra ditt sjuka skratt i luren, jag saknar att höra dina jämt så goda råd, jag saknar att trösta dej när du är ledsen. Det var inte meningen att de skulle bli såhär. Men jag hatar att människor förändras, jag hatar inte ha kontroll. Jag Saknar Min Bästa Vän. <3
That's just me.

/linnsanyouknow

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0