Tuuuuuuuuuuut, ehe

Asså detta tutande i varenda fotbollsmatch får mej knäpp i huvudet! Seriöst, nu när jag väl tycker det är kul att kolla så kommer de äckliga tutorna förstöra allt. Vem kom på den här hemska idén? Jag fattar ingenting. Det finns faktist mycket jag inte fattar just nu. Mycket saker som är helt upp och ner och jag orkar verkligen inte dela med mej av det för en endaste liten själ... Dessutom blir jag så otroligt förbannad på vissa som tror hela världen kretsar kring dom, fuck you säger jag bara! Jag vet, grova idag min kära blogg men jag är liksom ganska lack på den här skiten. Så just nu går jag och är förbannad hela jävla dagarna och det är inte riktigt likt mej men blir ju så arg så fort ja tänker på skiten. Det finns en enda sak just nu som får mej glad och det är att jag igår red för första gången sen jag bröt armen, visst jag hade rejällt ont men de skiter ja totalt i. För jag behöver nått som får mej på andra tankar. Och bara så ni vet, så fort ja får jobb igen så flyttar jag fort som ögat.
Viljan att blogga är inte stark nu för allt får mej arg så när jag lugnat ner mej ska ja försöka hmm mja skriva lugna inlägg, tack som fan!

/linnsanyouknow

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0