17 mars - dags för uppdatering!

Inte för att de finns så mycket att uppdatera men det kan ju vara kul för er där ute att veta att jag fortfarande är sjukskriven och är hemma i Gislaved. Inte lika kul för mej eftersom jag snart börjar ta kål på mej själv. Rastlös var ordet, det enda jag gör för att få ur min energi ur kroppen är att vara ute och gå, inte mycket att hurra för faktist. Fast jag kan ju pyssla om mina små krakar ute i stallet åtminstone vilket alltid är något (: På lördag är det dags för Bellas och Johannas debut ute på banorna och jag ska lätt åka och kolla. Det är så roligt att se Bella-bus på tävlingar för hon tycker det är sååå roligt och jag blir så varm inom mej när hon gör nått hon tycker om. Min skatt <3
Btw så såg jag ett hemskt klipp på youtube innan, eller de va inte hemskt men sorgligt. Det var en ponny som hade dött som ett-åring och de hade gjort ett klipp med typ filmer och bilder med denna söta lilla ponny. Det var så sorgligt och sist men inte minst hade de liksom natasha bedingfields låt, Wild horses i bakgrunden. Asså jag blev så ledsen i mitt hjärta. Sånt gör mej något fruktasnvärt gråtfärdig!
Men nog om vilda hästar, vanliga hästar och sjukskrivningar för nu ska jag nog faktist kolla på en film och sen sova.

/linnsanyouknow
Ingen är så döv som den som inte vill höra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0