24 mars - lite ensamt..

I söndags åkte jag upp till Mjölby igen med lite blandade känslor. Helt okej att börja jobba igen iaf, dock har jag ju ganska ont när jag gör typ allt. Har kommit fram till att det är skitsvårt att spänna sadelgjorden när man är lite handikappad i båda händerna. Som sagt så går de mesta ganska bra. Har kollat på New Moon ikväll och jag blir så glad när jag ser den här förbaskade Robert Pattinson på skärmen och dessutom var jag och såg Remember me förra veckan som va såå sjukt bra. Men som man grät i slutet... Dessa tårar, de har blivit värre nu måste jag säga :P Har blivit så grinig. Nu känner jag mej väldigt ensam och jag saknar Jossan och mitt internet är segt vilket inte gör livet mycket enklare för tillfället. Men nu är jag jättetrött och ska sova. Som det kanske märks orkar ja inte riktigt uppdatera för jag är alldeles för trött. Men kommer iaf hem på skärtorsdagen nästa gång och om någon vet en rolig fest på påskafton får ni gärna säga till, Puss.

/linnsanyouknow
The mind asks the questions; the heart has the answers

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0