31 mars - For your entertainment.

Måste slänga in ett snabbt inlägg för att försäkra er om att jag lever, dock helt sluuut i kroppen. Åtminstone ryggen så måste snart besöka en kiropraktor igen, yippie kay-yay! Men som sagt har de vart en hektisk vecka och imorn kväll åker jag till det småländska landet igen vilket är behövligt nu. Så påskhelgen spenderas hemma eller vart nu folk har bokat upp mej nånstans. Har funderat på att göra ett åka-hem-schema så ni där hemma kan boka upp mej för det är de som händer nu eller så bokar ja massa saker samtidigt, otroligt smidigt... Detta ska vi minsann ta oss en funderare om. Har blivit beroende av Adam Lamberts låt "Whataya want for me", gudomligare röst får man alltså leta efter. Han ser ju inte helt tokig ut heller, dock är han ju bög men men... Det är konstigt de här med bögar också, för de är alltid sjukt snygga, vad hände där liksom?
Men nu blir de faktist lite sömn i mina stackars ögon så jag orkar sista dagen imorn också, puss natti :*

/linnsanyouknow
Än fanns de tusentals tårar kvar och de var dina att ge vem som helst

Kommentarer
Postat av: Malin

Ja du Linn bra fråga, man undrar ju varför killar som är gay ska vara så snygga... Man blir ju liksom intresserad men de blir inte intresserad av än... det är sjukt.... :P

kram på re...

Hoppas du har det bra här uppe i min Hemstad Mjölby.... Bara slå en pling om du känner dig ensam har cykel och kan cykla ut te dig...

2010-04-01 @ 16:03:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0