4 mars - mörbultad med lite smått hemlängtan

Då har det blivit vårmånad men vart är våren? Inte här i det avlånga landet sverige iaf. Inte ens i närheten av vår... Det gör mej deprimerad eftersom snön och kylan snart gör mej galen. Allting går så mycket långsammare. Man har ju typ tusen klädesplagg på sig och det är jobbigt att gå i den tunga snön. Blä!
Men här uppe rullar de på dock har jag lite hemlängtan vilket är frustrerande :/ Dessutom fick jag mej en flygtur idag när jag skulle ta in Brandy, alltså denna häst orsakar så mycket skada för mej för tillfället! Han va vild som vanligt men idag fick jag mej en spark rakt på armen och flög iväg, minns inte riktigt vad som hände för de gick så himla fort. Aja med ett stukat finger och en ond handled kom jag ganska lindrigt undan ändå men får se om det verkligen går att jobba imorn. Åker hem på eftermiddagen iaf och ska träffa Jossan och Erica vilket jag har längtat till hela veckan. Nu ska jag ta en värktablett och krypa ner under täcket och vänta på att scrubs ska börja och sen blir de sooooova. <3

/linnsanyouknow
Sometimes goodbye is a second chance

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0