8 mars - kvar i gislaved.

Har precis vart och hämtat paket på ica från HM. Jag både älskar och hatar när det kommer paket så där som man liksom glömt av :P Det negativa är att de försvinner väldigt mycket pengar men det bästa är väl ändå att man har glömt av vad man har beställt så de blir lite som julafton när man öppnar och får en AHA upplevelse när man ser vad man har beställt. Så den här gången vart de ett par jeans och en tröja och jeansen bara älskar jag. Mumma!
Är som sagt kvar hemma i Gislaved eftersom min handled fortfarande gör ont som fan rent ut sagt. Får se när jag kan börja jobba igen, synd om Sunny som står där uppe och jag kan ändå inte rida henne liksom :/ Jag är en sån där typisk otursfågel faktist, allting går emot mej just nu. Missade dessutom hoppträningen idag som jag såg fram emot så himla mycket. Ja, jag tycker faktist lite synd om mej själv... Måste även nämna att i lördags var jag på en så kallad fest som mer liknande ett dagis där de små barnen hade fått alldeles för mycket hallonsaft, sorgligt värre! Ska fortsätta med mitt One tree hill maraton nu (kände att jag va tvungen att börja om igen för det är ju så bra)! Sen åker jag till sara en sväng och chillar lite, puss världen!

/linnsanyouknow
Sad songs for dirty lovers

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0