Aaaaargh!

Folk tror att jag är sur när jag inte är de och sånt blir man sur på. Dock är jag ganska lättirriterad, är det konstigt eller? För det första; Jag knaprar typ 10 tabletter om dagen. För det andra; Jag har ont i armen 24/7. För det tredje; Jag sover sjukt dåligt varje natt, så man får ju inte så mycke sömn. Så ursäkta mej att mitt humör inte jämt är på topp asså!
Dock tycker jag att de som är mina vänner borde förstå detta och jag är glad att de flesta gör de. Ni får gärna tycka att jag klagar just nu och så men det är faktist jävligt jobbigt, man blir typ irriterad för ingenting och jag kan inte direkt hjälpa de! För det är så det är. Dessutom va jag ju hos sjukgymnasten förra veckan och han sa att de kommer ta tre månader innan ja kommer upp på hästryggen igen, det blir jag deprimerad som fan över. Jag saknar hästarna något fruktansvärt mycket och jag vill bara börja rida igen... Den här väntan på att de ska läka är frustrerande! Så tack till er som förstår och ni som inte gör de kanske kan försöka börja göra de.

/linnsanyouknow

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0