Åska = strejk av internet!

Åskade som fan igår, jag va verkligen livrädd. Skakade typ i hela huset, true story! Så alltid när vi har åska som är "över oss" kapsejsar vårat internet. Och jag har ingen aning om varför. Drygt är de iaf, så man får roa sig med annat så som att lägga på en ansiktsmask och när jag säger att jag såg ut som om ja skulle kunna vara ett äckligt monsters fru så menar ja faktist de. Haha helt creepy! Daffie blev rädd för mej (dock säger inte de så mycke för den hunden är så fruktansvärt feg för allt).


Hehehehehe schnyyyyggt.

Sov sjukt dåligt i natt och min arm hoppar ur- och i led hela tiden, smärta som fan! Skulle egentligen åkt till bror min och sovit där men ja orkar inte de idag, måste vila upp mej!

/linnsanyouknow

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0