Filmkväll och god mat ;D

Har precis kollat på Avatar, asså jag tycker den är så sjukt bra va! Jag blir typ lika mållös varje gång jag ser den. Har dessutom ätit god mat med min käre bror, kyckling och potatissallad. Ehehe!
Imorn ska vi dock till veterinären och ta bort hans katter som han inte vill ha längre, dom är verkligen helt skygga. Typ synd egentligen men vad ska man göra liksom :/
Jag och erica kollade på hästar idag iaf så nu har nog kvinnan äntligen hittat häst och då även jag på köpet, så när min arm är tillräckligt bra ska jag övertala fadern min att jag ska få hem en stor häst som ja kan rida. Det skulle vara awesome! Ska nu titta på Fast and Furious och sen sova som en stock! Namnam.

/linnsanyouknow

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0