Hej du glade..

Vilken upp och nervänd helg det blev. Eller iaf när det gäller människor, jag funderar starkt på att bli enstöring! Min bror har iaf i helgen blivit en gammal man, halvvägs till 50 nu! Ehe ;D Fick träffa mitt söta kusinbarn i helgen och jösses som hon får en att skratta, lilla lilla barn! Anders ha dessutom återförenats med sin hund Casper så jag är ganska glad för hans skull.
Igår grillade vi här hemma, jag, jannieboy och erooica! Plus mina föräldrar då, nu ä det fan snart sommar :D Och jag längtar så, har planerat så mycke bra saker för den här sommaren!
Jag saknar att ha något att göra! Så i eftermiddag ska jag hålla ridlektion igen, perfect!



Lilla Hannah och Casper, nyfikna på världen utanför!

/linnsanyouknow

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0