Sweet home Askebo

Är hemma från storstaden Malmö och har åter igen landat i den lilla byn Askebo. Hehe men så roligt vi haft, jag har skrattat så mycket att jag fått ont i armen och magen, det är farligt! Men det gör inte så mycket för de va de värt. De va dock längesen jag gjorde så lite som vi har gjort, att spendera en helg med att sova, äta och bara ha de skitbra är något alla behöver lite då och då.
Och jag står fortfarande fast vid att Skåne är ett helt annat land, jag menar de pratar ju inte riktig svenska, låter ganska mycke som danskarna så nej tyvärr Skånelandet ni får fortsätta vara ett annat land. Ni råkar liksom bara sitta ihop med Sverige. Sucks to be us.
Imorn kommer jag lägga upp bilder på helgens höjdpunkter! Puss på de och alla flicksen som var med den här helgen!

/linnsanyouknow

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0