bra skit!

En helsingborgs resa har vart på schemat denna dagen med min farmor. Eller ja rättare sagt körde jag henne dit till hennes bror då va. Skåne är ett ganska vackert land (ja för jag tycker inte skåne hör till sverige eftersom deras dialekt låter mer som danska så skyll er själva). Nu har jag faktist tagit helg och peppar satan till måndag när jag ska börja jobba. Så gott folk jag kommer vara ganska upptagen på kvällarna en månad framöver.

Kan inte annat än älska Volbeats låt Fallen ;D


/linnsanyouknow

Kommentarer
Postat av: Jessica

Skåne är ett mycket vackert land! Och man kan bo här utan att prata konstigt ;) även om de tycker att jag pratar konstigt, men det är ju en annan sak haha



Men tycker inte om att du är i skåne-land utan att komma och hälsa på...

2010-11-08 @ 22:11:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0