fundileringar

Ja som sagt när jag går där på jobbet med hörlurar på och stänger ute allt annat är jag i min egna lilla värld vilket kan vara farligt då mina tankar springer iväg på alla håll och kanter. Trevligt ibland men vissa stunder har jag lust att bara börja gråta. Det största ämnet i huvudet den här veckan har varit att sätta mina vänner på två olika sidor. Det är inte så hemskt som det låter, jag har mest gjort det för mej själv. Jag har liksom kommit på vilka av er som man bara vill ha lite vid sidan av för det är vad ni behandlat mej, någon ni kan ställa upp för då och då. Och vet ni, det gör fucking jävla ont i mej!
Och ni små själar som fortfarande pratar om att jag ska ha en 20års fest, jag säger bara noooo way. Det har liksom funnits två chanser att fira mej på redan. Jag brukar få vända mej ut och in för att kunna ställa upp för människor i min närhet så nej en tredje gång för dom som inte kunde vända sig ut och in för mej, där går gränsen.
Ett lite smågrinigt inlägg idag tyvärr men jag tänker inte låtsas som att allt är bra när det inte är de. Jag behöver dessutom en natt med ordentlig sömn och imorn ska jag ta mej en sista ridtur på min lilla ponny i snön för på lördag åker hon. Sorgligt men imorn ska jag bara njuta och försöka få humöret bra igen.

/linnsanyouknow

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0