min egna berg och dalbana

Den här gången har jag inte orsakat detta upp och nerande själv. Min morfar har nu blivit verkligen jättesjuk och jag är ganska nere över detta. Skelettcancer är inte riktigt att leka med, så nu hoppas vi bara att du inte får så ont lilla morfar utan att de går bra ändå. Det som är mest hemskt är att jag aldrig har hört mormor så ledsen i hela mitt liv och jag vill bara ställa allting till rätta så som hon alltid gör när jag är ledsen. Mitt i detta elände ringde faktist Annelie från ad-plast till mej idag och sa att jag får jobba där 4-5 veckor framåt. Vet ni hur skönt det är. Har funderat i flera veckor hur jag ska klara mej med pengar till över jul men det kanske ordnar sig iaf.
Ska åka till min fina frida om en stund och ha lite terapi kväll med henne denna afton ♥

/linnsanyouknow

Kommentarer
Postat av: Jessica

:'/

Jag hoppas verkligen han slipper ha ont, och att det blir bra!

Åh, tycker så mycket om din mormor och morfar!

Jag finns här om du behöver prata.

Massa kramar!

2010-11-08 @ 22:14:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0