redan söndag...

Men jag har haft en fruktansvärt bra födelsedagshelg måste jag erkänna. Fredagen begav vi oss till Jönköping för lite alkoholintag i den knasiga staden. Trevligt värre! Lördagen drogs man upp tidigt för att få sig en överraskningsfärd till boda borg, (dock hade jag smart som jag är redan listat ut de). Helt fantastisk helg som avslutades med släkten idag. Jag vet inte men när man beskådar alla presenter så tycker dom att jag borde fly mitt bo och flytta hemifrån snart, får väl se hur det blir med den saken ja. Tack till alla inblandade, jag tror att ni är bäst faktist. Och till vissa av er icke inblandade vet jag ju vart jag har er nu iaf.
Nu sova för att jobba mina kära kvällar ytterligare en vecka.

/linnsanyouknow

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0