15/10-05

Hela fem år sedan har gått sen min lilla plutt lämnade oss. Och mitt hjärta va då i stor sorg. Du lämnade en sån saknad men vilka underbara minnen jag fortfarande har kvar och alltid kommer ha. Minns att jag drömde om dej bara några dagar efter du gick bort att du av någon anledning hade kommit tillbaka och när ja vaknade hoppades jag så att de va sant så jag gick ut och tittade om du stog där snällt i hagen men de gjorde du såklart inte. Det var faktist ganska hemskt. Imorn när jag kommer hem igen ska jag tända ett ljus för dej hjärtat för det är du värd. Glädjespridare till ponny var exakt vad du var och jag är så glad att du ändå fanns så länge i mitt liv som du faktist gjorde. Du kommer alltid vara min busponny. Puss på dej min lilla bus :) ♥

Nu blev jag dessutom arg på datorn för den vill inte lägga till någon bild på min fina :/
Så jag fixar nog de imorn.


/linnsanyouknow

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0