25-10-10

Händer väldigt ointressanta saker i mitt liv just nu. Alla hästarna är nu hämtade efter sommarbeten hit och dit, jasmine har fått åka hem till sitt och vi hoppas givetvis på att få tillbaka henne till sommaren igen. Emellan alla hästkörningar har det varit väldigt lugnt och skönt i helgen med mat på Bambu i lördags som nästan fick min mage att spricka, true story, och tjat och skratt med fina vänner i fredags.
Är ju ännu en gång hos min moster i Anderstorp fast bara tills på torsdag, hunden har inte lyckats rymma än och så ska de det minsann förbli. Saknar min fyllevän erica som är så gullig och ringer mej när hon är kalas i skallen och berättar hur kalas hon är, för hon trodde nog inte jag hörde de redan eller så. Rolig kvinna de där :)
Nu ska jag hem till mina heeestapållar en sväng och se så dom lever.

/linnsanyouknow

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0