en fucking månad kvar!

För sedan kan jag nog i stort sätt kalla mej vuxen. Lyckas dessutom ganska bra med samlandet av vuxenpoäng om jag får säga det själv. Jaha då det är med att fylla 20 ska nog inte bli några problem för mitt lilla liv.
Hörde en så fruktansvärt bra sak idag med. För vi alla är ju egentligen extra ordinära, det finns ju liksom ingen som är bättre på att vara jag än just jag. Förhoppningsvis inte iaf, är väl i så fall en sådann däringa wannabe/attention whore som av någon konstig anledning då tycker att de är bättre än mej men naaej då skulle nog mina små horn i pannan blottas och användas hårt! Så tänk på det mina vänner ni är bäst på att vara ni :)
Av någon anledning (lite tack vare min käre man) går inte mitt fin fina humör att rubba idag.
Ska nu därför sluta tjata och mysa ner mej i sängen med min söta kissemiss och kolla på film.

/linnsanyouknow

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0