kom inte för sent till det du vill komma i tid till

Det kanske inte jag är rätt person att säga som typ aldrig lyckas komma i tid, lät bra iaf. Kanske kan lära mej nån gång, otroligt nog har jag faktist vart ganska duktig på de där de senaste gångerna jag verkligen måste komma i tid. Antingen är jag sjuk eller så lyckas jag göra framsteg.
Läste det roligaste på länge idag, de här med att prostituerade i spanien måste bära reflexvästar när de går ute vid vägarna för de utgör en trafikfara annars. Stackars den saten som faktist bara är ute och går med en reflexväst utan att vara prostituerad. Eller ska dom ha en reflexväst där de stor oprostituerad på? Det här borde dom spekulera lite närmare i tycker jag. Annars kan de nog bli väldigt fel där ute på vägarna...



Sångaren i Kings of leon har nog ändå världens mest porriga röst.

I mina ögon är du faktist bäst ;D

/linnsanyouknow

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0