Bella Bus-bebis

Tanken är ju att min fina Bella ska betäckas nästa år igen va och jag har verkligen haft ångest över detta redan. Jag menar egentligen skulle vi gjort de i år men så kände vi inte riktigt för de, vi har nog med hästar ändå. Men nu är det såhär då att jag har hittat årets finaste hingst som bara måste bli nästa Bella Bus-bebis pappa. ;D
Haha detta kan tänkas vara ointressant för många men jag tror jag älskar det här med avel.


Så låt mej presentera Miclas Aristocrat, 4 år, stor D-ponny.
Sjuuuukt fint steg och en stam som slår det mesta.

De kan liksom inte bli bättre än såhär. Jag vill ha 2012 nu!
De två små prickiga har vi inte valt hingstar till än dock men jag spanar vet ni!

/linnsanyouknow

Kommentarer
Postat av: Nina.

Åh, vilken snygging! ;O.

2010-09-07 @ 23:08:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0