det var då, som nu, till sist, för alltid

Här går humöret upp och ner som om någon hoppar studsmatta i skallen på mej och det är fan inte att leka med. Min vän Jossan pratar om obalans, det är nog precis vad jag också har.
Det är just nu obalans i hela hjärnkontoret, dock är jag lite lättad över att jag har hittat en som kanske förstår sig på Scotland så som jag gör. Så om det blir som jag vill nu så flyttar han till Helsingborg framåt. Jag kommer få en sjuk separationsångest från den hästen. Fy så jag kommer sakna honom! :'(

Btw så säger jag också tack till db för min nya header, jag lyckades till och med få dit den själv, jag tror fan att jag är bäst. (och nu hoppar någon fruktansvärt intensivt på den stackars studsmattan) Så nu ska jag inte förvirra er längre.

/linnsanyouknow

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0