Klädrensning!

Det är minsann vad jag pysslade med nästan hela dagen. Har resnat ut båda min garderober och vet ni det är fortfarande fullt. Den lilla detaljen är att nu ligger det inte kläder på golvet, så visst de kom något gott ur det också. Jag behöver ju knappast mer kläder på ett tag iaf, men ett par skor till klickade jag minsann hem till mej själv igår. Det kan man bara inte ha för mycket av.
Terrängträning med Scotland blev de också såhär på kvällskvisten och det var helt fantastiskt. Jag har en helt underbar ponny som gör det mesta jag ber honom om och jag bara känner hur lycklig han blir när han får gå på terrängbanan och det måste jag säga att jag blir också väldigt lycklig av det. Det är nog det roligaste som finns! Dessutom var johanna med och fotade också så hoppas på någon fin bild iaf som jag då absolut kommer lägga ut.

/linnsanyouknow

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0