Skrivihop.nu

Den mest smarta sida som startats. Synd bara att det inte är fler människor där ute i vårat avlånga land som förstår betydelsen med skiten. För jag tror seriöst att det mest störande som finns är dessa oändliga särskrivningar som förekommer ymnigt i hela Sverige!
Och politik kan man utrota, hur roligt är det egentligen på en skala? Jag fattar liksom ingenting och på söndag ska jag tydligen rösta på något av dessa skitparti som sedan bara ska leka lite mäktigare än alla andra. Nej tack, jag tror inte det. Jag hörde idag (lite sent kanske) att det är första året de får göra reklam i tv dessutom, det blir jag inte heller klokare på eftersom de säger nästan samma saker. Ja förutom Sverigedemokraterna då, har ni sett deras ocensurerade film btw? Gjorde det idag och jag förstog inte riktigt va syftet var med den.
Tyvärr blir jag inte klokare av att vrida runt det här i ett inlägg så ska nog vrida runt det i mina drömmar istället och se om jag vaknar upp klokare imorn.

/linnsanyouknow

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0