blixtar och dunder

tror ingen missade det hemska åskovädret som hamnade över oss i natt. hade sovit dåligt redan innan de började, skitkul. jag som verkligen är mega rädd för åska också. men halv fem pallrade jag mej upp efter att ha lyssnat på åskan ett tag och jag vågade knappt gå ut till bilen när jag väl skulle åka. jimmy fick följa med ut, haha jösses. sen va de disco hela vägen till forsheda, blixtrade hela tiden. trodde seriöst att slutet var inne för mej men tänka sig så lever jag ju än. seg dag, somnade som en stock när ja kom hem sen fick jag snällt pallra mej iväg till stallet så mina fina hästar kom in och fick mat, quinny fick stå idag eftersom det blev ett ganska hårt pass igår men imorn blir det ridning igen minsann.
usch och fy nu måste ja sova, kommer bli tufft att gå upp imorn redan som det är.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0