dan före dopparedagen

vet ni vad jag hatar mest av allt? redigt slöööa människor som är usla bilförare som är ute och kör i julrushen. totalt värdelöst alltså! men nog om det, idag har jag vart på julbord med pappas jobb och fick presenter, innehöll massor med mat. inte helt fel faktist. igår blev det ju då jönköping, hittade de sista julklapparna och en julklapp till mej själv, det är jag värd! blev dessutom ett bra avslut i den stora staden med en bio, sherlock holmes. tycker faktist den va riktigt bra. tycker det är lite jobbigt att hänga med i dom filmerna bara, han är ju så himla smart, jobbigt läge liksom. nu ska jag hålla grabbarna sällskap när dom spelar bingolotto, (sjukt) och ladda upp inför morgondagen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0