hard woooork

nu när jag har jobbat första skift har jag vart sååå himla trött så datorn har fått ligga åt sidan ett par dagar. quinny har fått vila, tänkte ridit hönapönan idag men näääe då kom de en massa snö. i och med att vi inte ville byta skorna förra gången hovlsagaren var hemma så fick hon inga snösulor vilket innebär mega stora styltor i hovarna vilket är läskigt att rida med och ville inte köra in till ridhuset i busvädret. igår var jag och jimmy i ullared och hittade en del bra-ha saker. har dock ett par julklappar kvar och börjar bli lite orolig att ja inte ska hitta något men det löser väl sig. dessutom har jag en liten överraskning men det får ni se imorn, nyfikna hoppas jag!

förresten, glöm inte rösta på roffe för jerringpriset HÄR.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0