lycka !

saker och ting börjar falla på plats igen. helt underbart. min lilla häst har äntligen kommit igång så det går att rida ordentligt på henne. hovarna blir snyggare för varje dag så plasten hoppas jag att jag aldrig mer behöver se igen. jobbfronten börjar komma igång igen och jag jobbar hyffsat mycket nu ändå. det är en sak som oroat mej länge, hur ska jag ha råd med häst, hyra och diverse andra saker men det tycks ha löst sig för tillfället. det är som jag alltid säger, det löser sig! det bästa av allt med hela dagen, jag och mimmi drar på KENT den 14e juli i göteborg (är planerna iaf). alltså den här dagen kan inte förstöras, inte ens av någon av alla bittra människor som finns i den här världen. ;D



kent-det finns inga ord (seg början men vad gör de när resten av låten är perfekt)



Kommentarer
Postat av: Josefine

KENT! <3

Jag och syrran funderar på att dra dit med!

2011-12-13 @ 23:01:14
Postat av: Linn

Sv: Gör't bara ;D roligare om man är fler!

2011-12-13 @ 23:09:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0