When you can live forever, what do you live for?

åååh jösses så trött jag va igår, höll på att somna i bilen påväg ut till stallet efter jobbet, riktigt bra. men tog iaf med mej quinny in till ridhuset så att ja kunde rida henne ordentligt. alltså den hästen har ett humör utöver det vanliga. hon blir så sur när hon börjar bli trött och börjar sparka åt skänkeln och ha sig. men det är väl bara att rida igenom de och hoppas de släpper. ikväll ska ja in och hoppa lite med matilda och johanna. får se hur det går eftersom jag inte hoppat henne sen ja fick hem henne. känns som jag också kommer få mej en flygtur idag.
igår kväll envisades jag med att vara uppe fastän att jag va dunder trött, vet inte varför men sen när ja väl gick och la mej och låg och skrev sms somnade jag mitt i ett sms, alltså det är dumt att va så trött att man inte förstår de själv. men nu har jag sovit ut ordentligt och är piggare än nånsin så nu ska ja äta frukost och bara chilla innan jag åker till stallet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0