en undran eller två

Asså jag kan inte fatta hur en del orkar lägga ner både tid och energi på att bry sig och lägga sig i andras liv och vad man gör och tycker. Jag menar, har man ett så tråkigt liv att man måste lägga sig i någon annans liv som den inte har att göra med egentligen ska man nog skaffa sig en hobby. Jag tycker mycket om att läsa andras bloggar men jag blir så helvetes trött när man läser om någon patetisk fan som givetvis kommer och lägger sin skitfula näsa i blöt. Seriöst människor där ute, skärp er!



Nu har jag också äntligen kommit på vad fan jag gjort för fel när jag ska lägga till klipp, unbelievable!
Delar iaf med mej av det roligaste klippet någonsin!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0