Nystart!

Har saknat min blogg dom senaste veckorna, väldigt mycket! Är på ett hemskt bra humör idag, saker och ting börjar rätta till sig lite smått (framförallt i skallen) och jag tror det är ett framsteg för mej. Och så vill jag att det ska fortsätta.
Har denna afton haft en härlig tid med fina flickor små och vi har spatserat runt i lilla gislaved, besökt sjukhusets huvudentré, ätit brownies och planerat företag. Nu såhär innan jordens undergång om ett par år kom vi fram till att vi alla vill hinna starta företag så vi ska nu starta ett tillsammans. Emma ska vara dagisfröken åt pluttbarn, jag ska ha ponnypluttar och låta pluttbarnen få rida på dom, mimmi ska sedan baka kakor som dessa små barn får smaska på och sen ska erica träna dom så att de inte orkar stå upp. Hur detta ska gå ihop sig ekonomiskt vet inte jag men en idé är alltid en början. Nu ska jag duscha och sen krypa ner i min säng.

/linnsanyouknow

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0