nytt år men inga nya möjligheter för de

Nu har faktist även nyår sprungit förbi och tyvärr ska jag starta med att skriva att jag inte orkar skriva här längre, för jag får inte skriva vad jag vill längre. Tråkigt men sant. Att skriva här är ett sätt för mej att avreagera mej, att slippa säga samma sak till de som frågar, det enda de behöver veta står här. Men som sagt, inte ens detta får jag göra. Så jag ska lägga ner det här ett tag och se om jag kan hitta ett bättre sätt att avreagera mej på utan att de blir fel. Så jag gör ett litet uppehåll tills jag hittar tillbaka till mej själv, för just nu vet jag inte ens vem jag är, att jag låter detta hålla på är helt sjukt.

/linnsanyouknow

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0