- 22/3

idag var jag verkligen uppe med tuppen och körde jimmyboy till jobbet för att sedan bege mej mot stallet eftersom hovslagaren var här och tog hand om pållarnas fina fötter :) dock är det en bra sak och en dålig sak. det som var bra är att theodore har blivit mycket duktigare och jag friserade hans man, såå fin häst nu asså. det dåliga är att scotland har början på fång, vilket inte är bra alls. därför ska han banta nu och börja tränas igen så fort som möjligt. vill inte riktigt att han ska få ett anfall nu.
vädergudarna bjöd dessutom på hyffsat bra väder idag och det gillar jag starkt, hoppade därför med bellabus idag och om någon hittar en lyckligare ponny än henne så vill jag veta de. så nu ska jag tagga vår och sedan sommar, hoppas på en sjukt bra sommar. därför ska jag dela med mej av lite sommar känsla från thailand idag.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0