fin fin helg!

på helgerna orkar jag verkligen inte blogga, eller jag har så mycket annat att göra så det hinns liksom inte med, tråkigt men sant. tillbaka till helgen, lördagen blev de parken och en massa bra tid med fina vänner dock tycker jag det va sjukt tråkigt i parken. asså inte bara för att jag va nykter för jag brukar ha väldigt kul ändå. men de va så konstigt folk och väldigt mycket folk dessutom och när väl daniel adams-ray spelade var de så jävla tråkiga låtar. ursäkta mej men de va ju ingen balladkonsert man ville se, mycket besviken faktist men så är det ibland.
matilda har vart och ridit bellabus i helgen och det gick verkligen kanonbra. tror att dom kan komma väldigt bra överens när matilda har hittat rätt knappar och så. hon dressyrtränade bella på gark igår och det tror jag de båda uppskattade, tänkte ta lite bilder på ekipaget men jag glömde kameran, attsingen. men de ska hoppträna för ann på onsdag så då kanske jag lyckas få med mej kameran.
det är lite mycket nu eftersom jimmyboy håller på att flytta men jag försöker uppdatera det jag hinner :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0