fredriksbergs dizney

jag har vart så otroligt dålig på att hålla koll på vad som händer i newforest-ponnyernas värld och därför helt missat att hingsten fredriksbergs dizney inte lever längre. när jag läste detta på newforest föreningens hemsida blev jag faktist lite ledsen, tycker det är jättetråkigt. men samtidigt är jag glad. glad över att ha fått möjligheten att få rida denna fantastiska ponny och dessutom har jag ju lilla pyret här hemma som har dizney som pappa. blir inte hon något stort i framtiden blir jag ju förvånad. slänger därför in några bilder som jag fick av annica när jag hade vart där och ridit.

och en bild på pyret också :)


Kommentarer
Postat av: Josäfin :>

super fina bilder :D

2011-03-26 @ 16:37:24
URL: http://jossanamigo.blogg.se/
Postat av: Fanny Simonsson:)

Det där är väl Sunny va ? (:

2011-05-04 @ 18:52:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0