min busiga ponny

bellabus levde verkligen upp till sitt namn idag när jag red ut i skogen, hon tyckte de va sjukt kul och skulle busa lite med mej. hon är något fruktansvärt pigg ute i skogen också och hon blir ju så himla stark. vad säger man om denna lyckliga ponny egentligen, jo man blir så lycklig av henne. ute i skogen när hon är sån gör jag inget annat än ler eller skrattar åt hennes galenskap, sötare än socker.
ska ringa mannen i mitt liv snart och bläddra igenom hm katalogen som kom idag, sukta lite efter kläder som jag inte har råd att köpa just för tillfället men whatever. dessutom skulle jag bli glad om någon vet vart man kan köpa en halsring som jag kan använda till unghästarna så man har något och hålla i när dom små busar runt? tack och hej.

gammal bild på min racerponny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0