ingen har mer otur än jag

true story, känner att jag lika gärna kan gå och lägga mej under jorden och stanna där tills jag hittat min lycka igen. för det första har jag blivit uppsagd, kul va? tycker inte om att de börjar bli lågkonjunktur igen. jag kommer bli fattig som aldrig förr. och sen tror jag inte det är meningen att jag ska ha häst. red quinn i måndags, underbart och i tisdags hade hon tappat en sko. men det blir värre, hovslagaren var och skulle banka på skon igen men då har hoven rispat sönder sig totalt, de går inte banka på en sko för det finns inget att banka på den på. så då ska vi plasta hoven nu (visst låter det billigt) och sen banka på en sko på de. givetvis hade hon ingen plast hemma så det kommer nästa vecka. som sagt jag tror inte de va meningen att jag skulle få ha häst. gud straffar mej hårt men jag vet då fan inte för vad. jag är så jävla ledsen just nu, allt skiter sig helt och hållet och jag vet verkligen inte vad jag ska ta mej till för tillfället.

min fina main quinn


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0