sista gången gillt.

okej, sista gången jag försöker nu tror jag. lovar att verkligen försöka. känner bara att jag måste förnya header och style och allt möjligt för att få motivation, ska kika på de här (:
och vet ni hur mycket jag har längtat efter just den här veckan, eller rättare sagt lördagen, min quinn kommer verkligen bli min quinn då, for real. vet ni hur längesedan jag hade en häst som jag kunde åka och rida och sköta varje dag, inte för att vi har brist på hästar hemma men dom är ju små, små ponnysar som jag inte får tävla på. det här kommer bli så bra och jag har saknat de. tänk när jag hade 3 ponnysar att hålla igång varje dag och tävlade ju säkert varannan helg, det känns som om det va 10 år sedan.

inget jobb idag, verkar som det blir mindre och mindre att göra men men jag får ju lön ändå, nu ska ja nana kudden och vänta se om jag får något samtal tidigt imorn om ja ska jobba eller inte, jag är glad så länge jag slipper dom dagarna jag måste gå upp 04.15 iaf ;D lycka !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0