fy skäms!

ja fy skäms på mej själv som inte uppdaterat er på väldigt länge, lite stryk borde jag allt få. vad som hänt den senaste tiden? jo quinny och dogge har ju flyttat hem igen, ridbanan är ju fin att rida på nu (förutom en sån här dag då regnat stup i kvarten) och dessutom har ja inte riktigt ekonomi till att ha dom uppstallade nån annanstans. sorgligt men sant. quinny går bara bättre och bättre och hon har blivit så fin nu, musklerna börjar komma på sin rätta plats och underhalsen har försvunnit, yeeeay heja mej! dogge har fått en liten paus men tänkte att ja kanske pallrar mej upp på honom nästa helg, den som lever får se.
bella och iza har också flyttat och bytt stall av lite olika anledningar. så nu står dom hos grannen för deras stall var tomt och vårat var väldigt fullt så dom får bo där ett tag nu, känns skönt att ha dom på hemmaplan. bella har fått en oplanerad vila såhär mitt i tävlingssäsongen på grund av att hon har haft slem i dom nedre luftvägarna och gått på kortison. oturligt alltså men förhoppningsvis är hon ju bra tills dom riktigt roliga tävlingarna börjar i sommar :) man får alltid tänka positivt.
det var hästarna de, jag jobbar fortfarande kvar på samma förskola i kulltorp men som sagt så vet ja ju inte hur länge jag blir kvar där, länge hoppas jag på ;D ledig imorgon dock, bilen in på service, tjooho där försvinner ett par tusenlappar, tur det är lön på fredag.
längsta inlägget på länge men så är det man uppdaterar dåligt, nu ska ja fortsätta kolla på shutter island, egentligen blir ja bara psykstörd av den filmen meen whatever.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0