tips om bra sadlar?

har kollat runt lite på olika sidor idag på sadlar, alltså det är ju ett hav av märken, formar, storlekar, färger, priser you name it. någon som skulle kunna tipsa om vart man kan köpa bra sadlar eller tipsa om eran egen om det är den som är favoriten ;D hade vart guld värt då jag nu ska kolla på en till eftersom jag nu måste slåss om en sadel till tre hästar hemma, inte lika lyckat.
hittade ett annorlunda träns idag när jag satt och kollade runt, ett dyon träns, visst de va snyggt men hade ni betalat 3000 kronor för de?


själv tycker jag hästen är mer värd att lägga pengarna på ;D


Kommentarer
Postat av: Alexandra Park

beror helt på vad din häst har för rygg! har den rätt rak rygg ex. så har jag en prestige versaille till salu som ofta passar sådana hästar! :)

2012-04-23 @ 20:18:08
URL: http://alexisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0