Bra kväll på sigges

Igår va en sån bra kväll på sigges, ni vet ingen trängsel men ändå bra med folk liksom. Så tummen upp för de och förfesten som var den roligatse på länge måste jag säga. Dock en tumme ner för otrevliga människor som tror att det alltid blir bättre när man inte hälsar på folk och surar istället, mycket moget beteende alltså. Tycker synd om sånna, måste vara jobbigt att gå runt och vara sur för ingenting, bättre att spara den energin till något roligare :) 
Men från det ena till det andra så har vi löshoppat iza idag, ni vet hårdträning fram till kvalitén nu. Kommer film på den fina hopparen sen. Så nu sitter jag och funderar på om jag ska ta ut mina med, hann ju inte med det varken igår eller i fredags men å andra sidan gör det inte dom något ont att ha semester en dag till.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0