Chillaaaar

Hann ungefär hälften av de jag hade tänkt idag, bra jobbat. Men jag var ju i alla fall ute på en träningsrunda dock utan häst, försökte fånga honom i sisådär 30 minuter men det var lönlöst. Har han bestämt sig för att inte komma in så får man bara inte in den gamle mannen. Så körde slut på mej själv totalt idag efter alla onyttigheter den här helgen. Som sagt hade mina ben kunnat prata hade de bett mej dra åt helvete, fasen så skönt de känns! Men belönade mej själv med att göra en goood tacopaj såhär i slutet av veckan. Kan lova att det inte finns någon godare paj än den! Nu väntar min sista lediga vecka innan skolan, börjar få lite lite ångest men de går nog bra :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0